1. Kauneus on käsite, joka uskomaan
saa Jumalaan, etsimään parempaa,
toivomaan rakkautta tai jotain muuta
mitä ei oikeasti olekaan.

Chorus: Olo on kuin linnulla ahtaassa
kultahäkissään. Kaiken saa valmiina
mutta siivet ei enää kanna. Kun häkin ovi
avautuu, ei lintu pääse lentoon
vaan syöksyy maahan
varmaan kuolemaan.
Hento ruumis maassa makaa
ja kylmyys sisälläni on.

2. Katson ulos ikkunasta, näen vain pimeää.
Synkkyys valtaa mieleni, en jaksais
elämää. Sieluun sattuu ainainen tuska
joka pian minut valtaa kokonaan.

Chorus

3. Toivoin ennen vapautta, mutta
pian tajusin, ei sitä olla tarkoitettu
kaltaisilleni, olen ehkä levoton
ja ylpeäkin siitä.

4. Miksi ei voisi saada onnea?
Johtuuko se minusta? Enkö ole
tarpeeksi hyvä onnea omistamaan?
Kylmä paikka tämä maailmamme onkin.

Oloni on täynnä ahdistusta
kiire ja stressi vievät ilon elämästä
vain sinä kuulet äänettömät rukoukseni.
Auta minua Jumala
en jaksa yksin, minä pelkään.
Kuule kun huudan sinua,
rohkaise minua jaksamaan.
Syntini on pieni mutta raskas.
Herra anna anteeksi.
Vain Sinä pelastat, kanna minut kotiin,
sillä olen heikko.
Avaa oveni ja pidä sitä auki.
Päästä valoosi.
Aamen.

Siivet auki ja lennä korkeuteen!
Pieni lintu ei enää pelkää
ja rakkaus voittanut on

Siivet auki ja lennä korkeuteen
älä ole enää onneton!
Pieni lintu ei enää pelkää
ja rakkaus voittanut on.