Dialogi 1

 

Minä: ”Stanley, ei se sinun vikasi ollut.”

Stanley: ”Ei niin, se oli kelvottoman-kurjan-mätämuna-sikavaras-isoisoisäni vika!”

Minä: ”Stanley.. Ei se ollut kenenkään vika.. En muutenkaan ole taikauskoinen.”

Stanley: ”Minä olen, sillä olen nähnyt hänen aiheuttamansa huono-onnisuuden perheessäni.”

Minä: ”Yritin vain auttaa.”

 

Dialogi 2

 

Minä: ”Kyllä sinä selviät tästä leiristä, älä vaan ärsytä Arvoisaa”
Stanley: ”Mutta minä menin aiheuttamaan hänen kasvoillensa tuon!”

Minä: ”Tuota.. Voi Stanley, sinulla on vain huono tuuri, kyllä hän siitä leppyy.”

Stanley: ”Toivottavasti. Ei vain siltä näytä..”

Minä: ”Kunhan et vain poistu leiristä ja käyttäydyt hyvin.”

 

Dialogi 3

 

Stanley: ”Taisin mokata aika pahasti. Mitäs minä nyt teen?”
Minä: ”Älä anna pelon voittaa. Selviät kyllä. Auta Zeroa, hän tarvitsee juotavaa.”
Stanley: ”Mistä minä juotavaa löydän?! Olemme keskellä aavikkoa!”
Minä: ”Mene tuolle vuorelle, sen huipulla on vettä ja sipuleita, joita voit syödä”
Stanley: ”Todennäköisesti olet taas oikeassa joten uskon sinua.”
Myöhemmin

Stanley: ”Kiitos.”

Minä: ”Sitä varten ystävät ovat. Kerätkääpä nyt voimia.”