Tässä on nyt tämänhetkistä pohdiskeluani.
Miksi on tällainen raivostuttava sää?
Miksi sohva ei ole mukavampi?
Miksi Burana ei vaikuta viidessä sekunnissa?
Miksi en asu kunnon kaupungissa?
Miksi..........?
Nyt soi Irwin Goodman - Haistakaa paska koko valtiovalta. Hyvä biisi, mukavan kapinahenkinen. Tämänhetkinen mielentilani ei sovi pehmoiluille, sillä -tuttaa aika paljon.. Tämä ei tietenkään johdu siitä että suklaa on loppu, tai että tämä kone on sairaan hidas. -.-'
Olimme tänään kulmilla siskoni ja sisarenpoikani kanssa. Kivaa oli, jos ei lasketa ylikuumaa säätä ja sitä, että jouduin juoksemaan sisarenpoikani perässä kun lapsen äiti kävi kaupoilla.

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.