Hei, maistuisiko kuppi teetä? Kuuntelen mielelläni ongelmiasi, ei niin väliä kuunteletko minua silloin kun minulla on vaikeaa :)

Toki tuollaisiakin ihmisiä on, mutta pidemmän päälle sellainen asenne ei kannata. Entä silloin kun tuon tyyppiselle ihmiselle sattuu jotain ja haluaisi puhua jollekin, joka kuuntelisi yhtä pyyteettömästi kuin hänkin aina? Ainakin omalla kohdallani olen huomannut ihmisten vain kuittaavan pitkän litanian "ok", "aha" tai "jaa" -ilmauksilla ja jatkavan juttua omista ongelmistaan. Henkilökohtaisesti en välitä tuollaisista henkilöistä ystävinä ja pyrinkin karsimaan heitä tuttavapiiristäni säännöllisin väliajoin. Mielummin ilman ystäviä, kuin valheeseen perustuvat ystävyyssuhteet.

Paljon on tapahtunut viime aikoina, mutta alkaessani kertomaan tapahtuneista asioista, huomaan ettei minulle todella ole mitään merkityksellistä sattunut. Aina on joku, jonka elämä on mielenkiintoisempaa. Aina löytyy joku, jolle sattuu ja tapahtuu. Mikä elämästäni tekee siis merkityksellisen, ei niin mikään. Paitsi se pieni tosiasia, että tämä on minun elämäni, ei kenenkään muun. Ehkei se ole oikeasti merkityksellinen tai tärkeä maailmaa ajatellessa (mitä on yksi elämä miljardien muiden joukossa), mutta sen ansiosta voin ajatella, kirjoittaa blogia (ihmisten kiusaksi) ja tehdä omat päätökseni.

Päivän biisit:
Bon Jovi - It's my life
Basshunter - DotA
Lady Gaga - Judas
Arja Saijonmaa - Ystävän laulu
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

Toco kuittaa